A L’INICIAR AQUEST CURS, SE’NS VAREN PLANTEJAR DIFERENTS PREGUNTES AL VOLTANT DELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES. ALGUNES EREN PREGUNTES MOLT CONCRETES. D’ALTRES, UNA MICA MÉS GENERALS. AL QUEDAR RECOLLITS ELS NOSTRES NEGUITS AL TEIXIT D’AULA, LA MARIONA, APRENENT DE TERCER CURS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE L’EDUCACIÓ DE LLEIDA (UDL), ENS HA PREPARAT TOT UN SEGUIT D’ACTIVITATS QUE HEM ANAT DESENVOLUPANT DURANT AQUESTA SETMANA.
A BANDA DE DONAR RESPOSTA ALS INTERROGANTS QUE SE’NS PLANTEJAVEN D’INICI:
- PER QUÈ EL FLASH CORRE TAN RÀPID?
- PER QUÈ ELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES TENEN SUPERPODERS?.
- PER QUÈ SPIDERMAN LLENÇA TERANYINES?
- DE QUÈ ESTÀ FET SPIDERMAN?
TAMBÉ HEM DESCOBERT QUE TOTS I TOTES LES SUPERHEROÏNES TENEN 1 O MÉS SUPERPODERS; DISPOSEN D’UN EMBLEMA (SÍMBOL DISTINTIU); UNA VESTIMENTA (CAPA, BRAÇALET, MÀSCARA...) I D’UN NOM QUE ELS REPRESENTA.
A MÉS, TAMBÉ HEM DESCOBERT QUE TOTS I TOTES NOSALTRES TAMBÉ PODEM SER SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES! NOMÉS CAL QUE DESCOBRIM EL NOSTRE SUPERPODER: EL DE LA CREATIVITAT, EL D’EXPLICAR HISTÒRIES, EL DE LA VALENTIA I UN LLARG ETCÈTERA.
MOLTES GRÀCIES MARIONA. ENS HAS AJUDAT MOLT A RESOLDRE ELS DUBTES INICIALS QUE SE’NS PLANTEJAVEN I A DESCOBRIR D’ALTRES ASPECTES QUE DESCONEIXÍEM! ENS HO HEM PASSAT GENIAL I HEM GAUDIT AMB TOTES LES ACTIVITATS QUE ENS HAS ANAT PLANTEJANT DURANT AQUESTS DIES!
- LA WONDERFRIEND ENS HA AJUDAT A SER CONSCIENTS DEL MUNT D’ASPECTES QUE
JA CONEIXÍEM SOBRE ELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES.
- HEM TREBALLAT AQUESTA TEMÀTICA DES DEL RACÓ MATEMÀTIC, LINGÜÍSTIC I ARTÍSTIC (ON CADASCÚ S’HA POGUT PENSAR EL SEU NOM DE SUPERHEROI I SUPERHEROÏNA I CREAR EL SEU PROPI EMBLEMA).
- HEM AJUDAT A LA WONDERFRIEND A RECUPERAR L’EMBLEMA PERDUT TOT CONVERTINT-NOS AMB SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES PER UN DIA. L’ENTRENAMENT HA ESTAT TOTA UNA PROVA DE FOC!
- FINALMENT, HEM DESCOBERT QUE TOTS I TOTES NOSALTRES TAMBÉ TENIM SUPERPODERS. NOMÉS ELS HEM DE DESCOBRIR.
AQUÍ US DEIXEM AMB UN RECULL DE FOTOS!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada